パシフィックビジネス株式会社
物件運営/管理会社で、事務職、カスタマーサービスなど
- 月給250,000円〜275,000円
- 東京メトロ有楽町線「江戸川橋駅」出口3から徒歩1分程
- フレックスタイム制(実働8時間、休憩1時間)
お仕事について
お仕事内容
会社概要:
- 物件管理、投資活動によりビジネスの拡大、多様化を目指しています
- パフォーマンスと結果重視となり、労働時間ではありません
- オフィスには通常8-12人のスタッフがおり、その他コントラクターやビジネスパートナーと遠隔で仕事をしています
- 代表取締役は日本在住10年以上のアメリカ人の外資の会社です
仕事内容:
所在地: 江戸川橋駅徒歩1分(飯田橋駅から1駅)
勤務地: 都内各地
給与: 月額¥250,000~¥275,000 / 業績により昇給有
雇用形態: 要相談、契約社員、正社員など
弊社は2006年に発足した物件運営/管理会社で、事務職、カスタマーサービスなどのポジションとなります。事業拡大に伴い明るくフレンドリーで対人スキルの高いバイリンガルを募集しています。
日英バイリンガル(日本語ネイティブレベル、英語ビジネスレベル)で、コンピュータースキルが有り様々な状況において自発的に動き問題解決の出来る方、ご応募お待ちしております!
詳しい業務内容、雇用条件に関しましては是非お問い合せ下さい
基本的に試用期間は1ヶ月~3ヶ月となり、試用期間を経て採用となった場合、正社員の賞与とインセンティブ有。賞与有(年1~2回) 。業績により昇給有。
応募にはカバーレター付きの日英の履歴書を送付下さい。
求める人材
募集要項:
- バイリンガルで日英の翻訳が可能な方
- 勤勉、几帳面で責任感のある方
- コンピュータースキルのある方 (Microsoft Outlook, Word, Excel, Power Pointの実務経験があり、FTPクライアント、タスクマネージメント系、Google App等の利用が可能な方)
- 一般事務/庶務が出来る方 (書類のスキャン/ファイリング、データ入力、ビジネスメール対応、請求書作成など)
- 社交的で人と会うことや手助けが好きな方
- 経験者優遇ですが、未経験者OK、中途採用しています!
--------------------------------------
We are:
- A Property and Asset Management and IT Company with an expanding business;
- Focused on performance and results, not work hours;
- A team of 8 to 12 people in the office, plus contractors and partners working remotely;
- International Company led by a foreign permanent resident of Japan;
JOB INFORMATION:
Office Location: Edogawabashi (One stop from Iidabashi Station)
Work Locations: Tokyo
Compensation: From ¥250,000~¥275,000 month / plus performance bonus
Employment type: Flexible, Contract, Employee, etc.
Successful, 15-year-old company, a great opportunity for the right bilingual person looking for a career in Property Management, Real Estate, Administration or Customer Service.
If you are bilingual and have business level English skills, are energetic, friendly, self-motivated, can work independently without supervision, a creative problem solver with good people and computer skills, we are looking for you!
Contact us by email for additional details and to set up an interview. We are a Tokyo registered company, currently doing business in Tokyo and America.
Average training period, about 1~3 months, plus commissions and bonus after training. There is typically a two-month’s salary bonus in a year's time or more. We provide performance based financial incentives and profit sharing/equity for contributions to our success.
Please send: Your resume or CV in Japanese and English with a cover letter.
KEY JOB REQUIREMENTS:
- Bilingual and confident in translating English and Japanese;
- Very diligent, organized and responsible;
- Strong computer skills, prefer someone with office software experience (Word, Excel, Power Point) and web based applications, such as Google Apps for Business, Internet skills (Apps, Search, Website Updates), Task Management software, etc.;
- Efficient office work, such as organizing files, scanning documents, data entry, invoicing, email, blind touch typing, etc.;
- Very polite, sociable, enjoy meeting and helping people;
- Experience a plus but not required, we will train you, what’s most important is the above!
お仕事の特徴
未経験・初心者OK
ブランクOK
経験者・有資格者歓迎
フルタイム歓迎
長期歓迎
募集要項
職種
- 物件運営/管理会社で、事務職、カスタマーサービスなど
給与
- 月給250,000円〜275,000円
試用・研修
- 試用期間あり (1か月〜3か月)
雇用条件は本採用時と同じ
待遇・福利厚生
- 昇給あり
雇用保険 厚生年金 健康保険 交通費支給あり
交通費
- 支給有り
勤務地
- パシフィックビジネス株式会社東京都 文京区関口 1-13-14 向井ビル5階
アクセス
- 東京メトロ有楽町線「江戸川橋駅」出口3から徒歩1分程
応募資格
- パソコン操作できる方,
勤務時間
- フレックスタイム制(実働8時間、休憩1時間)
休日休暇
- 育児休暇産前産後休暇5勤2休休暇・休日 週休2日制 年末年始休暇 出産・育児休暇 慶弔休暇
応募について
採用予定人数
- 1名
問い合わせ
- 0332682411
会社情報
会社名
- パシフィックビジネス株式会社
業種
- 建築・土木・不動産・住宅関連業
会社住所
- 東京都文京区関口 1-13-14 向井ビル5階
求人情報更新日:2022/11/9